top of page
Sök
  • Engifurn

Nystart av Företag

Hej Alla !

Mitt första inlägg här efter att ha byggt upp min portfolio. Under de senaste månader har jag jobbat med att bygga upp företaget och anskaffa mig de mest nödvändiga för att kunna jobba med mitt företag. De finns en hel del som man behöver tänka på. Men tillbaka till detta med portfolio ganska tidigt upptäckte jag att de är något man ska ha, när jag började på Arkitektbolag som byggnadsingenjör så ville de se min portfolio, jag blev lite fundersam för att jag aldrig har behövt lämna in arbetsprover eller dylikt, då jag har jobbat som säljare, support, teknisk ansvarige mm inom bygg, där bryr sig verkligen ingen om arbetsprover eller portfolio. Roligt var de för då fick jag gå tillbaka och plocka fram allt jag har gjort men sedan dessa har jag fotat och sparat en massa bilder på de mesta jag har gjort, för att lättare kunna skapa en portfolio.

När man har gjort en massa saker så är de svårt att plock fram allt sen är visa saker jag har jobbat med sekretessbelagda ritningar på statliga myndigheter, man får skriva om dessa projekt och hoppas på att de funkar de med i kombination med alla andra projekt som man har på bild.


Följ gärna min resa med mitt nya företag och plugget till Inredare, ska försöka skriva här och ge er de senaste nytt inom Inredning och skriva om intressanta grejer. Ha de bra så länge!






1 visning0 kommentarer
bottom of page